mandag 26. januar 2009

Blogging ?

Blogging er noe nytt for meg. Jeg kan ikke akuratt si at jeg er den som har blogget meg gjennom livet, men faktum er at mange har det slik, ialefall virker det slik på meg. Greit nok med de som har flyttet til utlandet et år eller noe og opretter en blogg slik at de hjemme kan se hvordan man har det osv ettersom man ikke kan ringe hele tiden. Det er de som bor hjemme i sitt eget hus og som har konntakt med alle nære venner som jeg ikke skjønner meg på. Faktisk er det de som blogger mest også. Bretter ut om alt om seg selv, viser masse bilder, og hele tiden har et sammendrag av hva man har gjort hver dag. Man kan rett og slett si at man forteller om livet sitt til hele verden. For meg blir dette helt feil. Konklusjon: Blogging er ok, men kan fort bli en bok om livet der man åpner seg alt for mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar